Niklas tar farväl

 

Jag har nu under en femveckorsperiod deltagit på föreläsningar, läst böcker, reflekterat och diskuterat olika intressanta områden inom ämnet ”Medier och samhälle”. I dagens samhälle förändras allt snabbt och utvecklingen går snabbare än någonsin. Förmodligen kommer jag inte ha samma uppfattningar om ett år från nu. Vi får alltid nya insikter och kunskaper i olika ämnen.

 

En viktig del i arbete om medier och samhälle är att man som person ska vara kritisk och eftertänksam. Man måste alltid försöka se allt ur flera olika perspektiv. Samtidigt tycker jag att alla borde fundera mer inom just de ämnena som jag har skrivit om.

 

Det senaste inlägget jag skrev var en liten bonus som jag har gått och funderat på länge och som jag tycker är intressant.

 

Nu är det dags för mig att tacka och önska lycka till i den fortsatta utvecklingen. Jag kommer att följa den med spänning!

 

/Niklas Nordheim

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0